-
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
набір містить інформацію щодо звернень мешканців старостинського округу до старости та начальника ВПІР КСО КМР -
Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Інформація щодо електронних петицій, поданих до Чорноморської міської ради -
Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції. -
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов у Літинській громаді -
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади міста Кам’янське
Набір містить чергу дітей у заклади дошкільної освіти міста Кам’янське. Зокрема, номер, дату заявки, статус її розгляду, відомості про дитину та заклад дошкільної освіти. -
Звіти щодо розгляду запитів на інформацію та звернень громадян
У наборі містяться звіти про розгляд Вищим антикорупційним судом запитів на інформацію та звернень громадян. -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Статистична інформація про надходження до Головного управління ДПС у м. Києві запитів на отримання публічної інформації та результати їх розгляду, Звіти про виконання Плану... -
Звіти, в т.ч. щодо задоволення запитів на інформацію, Головного управління ДПС у Житомирській області 2022-2024 рр.
Статистична інформація щодо надходження до ГУ ДПС у Житомирській області запитів на отримання публічної інформації та результати їх розгляду; звіт про стан роботи зі зверненнями... -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
набір містить такі ресурси: звіт про задоволення запитів на публічну інформацію, звіт про роботу із зверненнями громадян, звіт НАДС -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Інформація щодо надходження до Головного управління ДПС у Тернопільській області звернень громадян та результати їх розгляду (наростаючим підсумком з початку року). -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду. -
Звіти про роботу Державного архіву Луганської області зі зверненнями громадян
Набір містить звіти про роботу Державного архіву Луганської області зі зверненнями громадян -
Дані про надходження звернень до департаменту екології та природних ресурсів міської ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду. -
2.36. Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані зі звернень громадян, що надійшли у відділ оперативного реагування "Цілодобова варта" Вінницької міської ради. Інформація оновлюється щокварталу -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Інформація щодо кількості звернень, надісланих на гарячу Урядову лінію, аварійні служби, телефонні центри та інші. Ресурси в набір додаються щопівроку, у назві вказувати дату... -
Звіти, в тому числі щодо задовлення запитів на інформацію
Звіти, в тому числі щодо задовлення запитів на інформацію -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Звіти про задоволення запитів, у тому числі на публічну інформацію