-
Звіти, у тому числі задоволення запитів на інформацію Святошинської районної в місті Києві державної адмінстрації
Звіт щодо результатів виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації»; статистичні дані про звернення громадян, що надійшли до Святошинської районної в місті Києві... -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію ГУ ДПС у Вінницькій області
Статистична інформація щодо надходження до ГУ ДПС у Вінницькій області, запитів на отримання публічної інфрмації та результати їх розгляду, інформаційна довідка про стан роботи... -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Статистична інформація щодо надходження до Головного управління ДПС у Сумській області запитів на отримання публічної інформації та результати їх розгляду. Звіт про виконання... -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
набір містить такі ресурси: звіт про задоволення запитів на публічну інформацію, звіт про роботу із зверненнями громадян, звіт НАДС -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію, Головного управління ДПС у Чернівецькій області
Статистична інформація щодо надходження до ГУ ДПС у Чернівецькій області звернень громадян та результати їх розгляду;Статистична інформація щодо надходження до ГУ ДПС у... -
Звіти про звернення громадян, що надійшли до Виконавчого комітету Полтавської міської ради
Звіти про звернення громадян, що надійшли до Виконавчого комітету Полтавської міської ради -
6.3 Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, стан та результат розгляду петиції. -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію в Пенсійному фонді України
Інформація щодо кількості запитів в центральному апараті Пенсійного фонду України та в органах Пенсійного фонду України. Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що... -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому
Набір даних містить інформацію про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Звіт КА-15 про стан розгляду запитів на публічну інформацію головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області. Звіт КА-22 моніторинг розгляду звернень... -
Звіти щодо задоволення запитів на інформацію Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Київської районної в м. Полтаві ради
Набір містить звіти щодо задоволення запитів на інформацію Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Київської районної в м.Полтаві ради -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії
Дані про надходження звернень на гарячі лінії -
Дані про звернення громадян, що надійшли до виконкому Інгулецької районної у місті ради
дані про звернення громадян -
Інформація про звернення, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Інформація про звернення, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії КП Івано-Франківськводоекотехпром , у аварійно-диспетчерську службу (службу оперативного реагування 15-80)
Розміщення даних про надходження звернень на гарячі лінії КП Івано-Франківськводоекотехпром -
Звіти про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету
Набір даних містить інформацію про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію Шосткинської районної державної адміністрації
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Щорічний звіт про задоволення запитів на інформацію відповідно до Класифікатора звернень громадян , включаючи особисті, колективні та електронні звернення -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо