Доброго дня! Додали набори дабори даних більше місяця тому, але вони по цей час знаходяться з позначкою "Для мене". Просимо Вас перевірити наші набори.
Будь ласка, увійдіть у систему, щоб додавати дописи.
Доброго дня! Додали набори дабори даних більше місяця тому, але вони по цей час знаходяться з позначкою "Для мене". Просимо Вас перевірити наші набори.
Будь ласка, увійдіть у систему, щоб додавати дописи.
Всім розпорядникам інформації.
У зв’язку з великою кількістю запитань щодо позначки «Для мене» інформую.
Відповідно до п.5-1 Порядку ведення Єдиного державного веб-порталу відкритих даних, затвердженого Постановою КМУ №867 від 30.11.2016 уповноважена особа держателя порталу здійснює модерацію набору даних на порталі протягом трьох робочих днів з моменту завантаження набору даних та приймає рішення про його оприлюднення чи відхилення.
Після проходження модерації набору даних на електронну адресу відповідальної особи розпорядника інформації надсилається повідомлення про оприлюднення набору даних або про відхилення набору даних із зазначенням причин відхилення.
Період модерації не включається до строків, визначених для оприлюднення та оновлення наборів даних розпорядником інформації на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних.
Агентство отримує багато нарікань стосовно не публікації наборів.
Але після перевірок з’ясовувалось, що більшість наборів були промодеровані, проте повідомлення розпорядник не бачив.
Всім розпорядникам наполегливо рекомендую перевіряти поштові скриньки відповідальної особи, а також перевірити налаштування цих скриньок, для того щоб повідомлення від порталу не попадали в спам або не були відхилені.
Також інформую, що набори з міткою «Чернетка» взагалі не попадають на модерацію.
Для скасування мітки «Чернетка» необхідно завершити створення набору натиснувши кнопку «Завершити».
Доброго дня! Допоможіть, будьласка, відновити пароль електроної поштової скриньки. Не вказано альтернативний email.
https://data.gov.ua/user/reset
Доброго дня! Будь ласка, перевірте набори даних нашого підприємства, або надійшліть повідомлення на нашу поштову скриньку повторно, так як після відновлення паролю (у зв'язку з його втратою) та здійснення входу до скриньки, з'ясувалося, що всі попередні листи на теперішній час відсутні. Папку спам також первіряли. Дякуємо.
Вибачте, попередній лист вважайте недійсним.