Доброго дня. Після завантаження наборів даних, вони відображаються тільки для мене. Вже більше трьох днів пройшло і не раз. Крім того, дані, які були завантажені ще у 2018 році то їх зовсім нема.
Будь ласка, увійдіть у систему, щоб додавати дописи.
Доброго дня. Після завантаження наборів даних, вони відображаються тільки для мене. Вже більше трьох днів пройшло і не раз. Крім того, дані, які були завантажені ще у 2018 році то їх зовсім нема.
Будь ласка, увійдіть у систему, щоб додавати дописи.
Про невідображення завантажених даних, бачу що так проблема є майже у кожного.
Приєднуюсь. Повідомленя на електронну пошту з вказанням причин відхилення не надходять.
У старій версії програми все швидко за 5 хв завантажувалося і не було ніяких проблем. Навіщо було щось міняти? Верніть все як було раніше, тоді люди хоч щось завантажать. А так тільки всі документи відображаються "для мене". Я писав на емейл Вам і теж все тихо без відповіді.
На порталі зараз введено премодерацію наборів, тобто модератор перед публікацією «для всіх» переглядає набори на відповідність форматам даних, які визначені постановою КМУ від 21.10.2015 № 835, та вимогам розміщення наборів даних (опис за посиланням https://data.gov.ua/blog/rules).
Повідомлення про схвалення або відхилення наборів з вказанням причини відхилення та їх усунення надсилаються на електронну пошту розпорядника інформації, яка вказана в персональному кабінеті.
Зазвичай це відбувається протягом трьох робочих днів. У зв’язку з великим навантаженням на модераторів можлива затримка в обробці наборів.
Прошу уважно читати повідомлення, які надходять на пошту, та вчасно реагувати на них.
arch_4286 - Вам було надіслано листа 4 лютого.
Сьогодні надіслано ще раз. ВСІ набори відхилені.
sumy_1498 Вам теж було надіслано листа. Один набір схвалено, один відхилено. Перевірте Вашу пошту, можливо наші листи відхиляються Вашим поштовим сервером або вони падають у "спам".