-
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
набір містить такі ресурси: звіт про задоволення запитів на публічну інформацію, звіт про роботу із зверненнями громадян, звіт НАДС -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Звіти про задоволення запитів, у тому числі на публічну інформацію -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Звіт про надходження запитів на отримання публічної інформації, інші звіти Укртранбезпеки -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Відображаються дані про звернення через засоби телефонного зв’язку до Кам’янської міської ради -
Звіти про роботу зі зверненнями громадян
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів -
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
Моніторинг розгляду звернень громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому
Набір даних містить інформацію про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Набір містить інформацію про кількість звернень, які надходять на адресу Хмельницької міської рада за відповідний період -
3.1 Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Рівненській області
Звіт про стан розгляду запитів на публічну інформацію головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області. -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Інформація щодо кількості звернень, надісланих на гарячу Урядову лінію, аварійні служби, телефонні центри та інші. Ресурси в набір додаються щопівроку, у назві вказувати дату... -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію, Шосткинської районної державної адміністрації
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію, розпорядником якої є ШРДА -
Звіти Департаменту агропромислового розвитку Полтавської облдержадміністрації
Звіт про роботу з інформаційними запитами Звіт про роботу із зверненнями громадян Звіт про використання бюджетних коштів, зокрема за бюджетними програмами Звіт про виконання... -
Звіти щодо роботи МОН зі зверненнями громадян
Набір даних містить інформацію про роботу Міністерства освіти і науки України зі зверненнями громадян, зокрема, джерело надходження звернень, кількість звернень за категоріями -
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві
Результати моніторингу розгляду звернень громадян Головного управління ПФУ в м. Києві -
Дані щодо звернень громадян до КП "ЖЕО № 2" КМР"
Набір складається із одного ресурсу, який містить статистичні дані щодо звернень громадян. Інформація подана помісячно. -
Дані про надходження звернень на телефонні гарячі лінії, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати... -
Звіти щодо роботи зі зверненнями громадян
На виконання вимог Закону України « Про звернення громадян » -
Звіти про звернення громадян
статистична інформація про надходження звернень громадян до виконавчого комітету Новомосковської міської ради -
Звіт про стан роботи із зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію
Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 2019 рік територіального центру соціального обслуговування(надання соціальних послуг) виконкому Київської районної в м. Полтаві -
Звіт про звернення громадян, що надійшли до виконавчого комітету Бердянської міської ради
Дані про звернення громадян, що надійшли до виконавчого комітету Бердянської міської ради