-
Дані про надходження звернень з «гарячої» телефонної лінії виконавчого комітету Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Дані про надходження звернень з «гарячої» телефонної лінії виконавчого комітету Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області -
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспечерські служби, телефонні центри тощо
Дані містять інформацію про надходження звернень громадян на "гарячу лінію" КП "Благоустрій" ВМР -
Івано-Франківський обласний контактний центр
Прийом електронних звернень, що надходять з Урядового контактного центру на розгляд до органів виконавчої влади та прийом звернень, що надходять на гарячу лінію голови ОДА -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо департаменту економічного розвитку Кам'янської міської ради
Набір містить дані про надходження звернень на телефон департаменту економічного розвитку Кам'янської міської ради -
Дані щодо звернень громадян до КП "ЖЕО № 2" КМР"
Набір складається із одного ресурсу, який містить статистичні дані щодо звернень громадян. Інформація подана помісячно. -
Дані про надходження звернень
дані про кількість звернень з відповідних джерел