-
Дані про надходження звернень по телефонній лінії до Центру надання адміністративних послуг м.Кам'янськогоДепартаменту муніципальних послуг та регуляторної політики Кам'янської міської ради
Містить дані про надходження звернень по телефонній лінії до Центру надання адміністративних послуг м.Кам'янського -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
В даному наборі міститься інформація про задоволення запитів на публічну інформацію та розгляд звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету Бурштинської міської ради. -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
набір містить такі ресурси: звіт про задоволення запитів на публічну інформацію, звіт про роботу із зверненнями громадян, звіт НАДС -
Звіти щодо розгляду запитів на інформацію та звернень громадян
У наборі містяться звіти про розгляд Вищим антикорупційним судом запитів на інформацію та звернень громадян. -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії Красилівської міської ради
Дані про надходження звернень на гарячі лінії Красилівської міської ради -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Відображаються дані про звернення через засоби телефонного зв’язку до Кам’янської міської ради -
Звіти, в т.ч. щодо задоволення запитів на інформацію, Головного управління ДПС у Житомирській області 2022-2024 рр.
Статистична інформація щодо надходження до ГУ ДПС у Житомирській області запитів на отримання публічної інформації та результати їх розгляду; звіт про стан роботи зі зверненнями... -
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади міста Кам’янське
Набір містить чергу дітей у заклади дошкільної освіти міста Кам’янське. Зокрема, номер, дату заявки, статус її розгляду, відомості про дитину та заклад дошкільної освіти. -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Інформація щодо надходження до Головного управління ДПС у Тернопільській області звернень громадян та результати їх розгляду (наростаючим підсумком з початку року). -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Статистична інформація про надходження до Головного управління ДПС у м. Києві запитів на отримання публічної інформації та результати їх розгляду, Звіти про виконання Плану... -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Дані про надходження звернень на теоефонні лінії в аварійно-диспетчерську службу Первомайського КП "Тепломережі" -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
набір містить інформацію щодо звернень мешканців старостинського округу до старости та начальника ВПІР КСО КМР -
Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Інформація щодо електронних петицій, поданих до Чорноморської міської ради -
Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції. -
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов у Літинській громаді -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду. -
Звіти про роботу Державного архіву Луганської області зі зверненнями громадян
Набір містить звіти про роботу Державного архіву Луганської області зі зверненнями громадян