-
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Статистична інформація щодо надходження до Головного управління ДПС у Сумській області запитів на отримання публічної інформації та результати їх розгляду. Звіт про виконання... -
Звіти, в т.ч. щодо задоволення запитів на інформацію, Головного управління ДПС у Житомирській області 2022-2023 рр.
Статистична інформація щодо надходження до ГУ ДПС у Житомирській області запитів на отримання публічної інформації та результати їх розгляду; звіт про стан роботи зі зверненнями... -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію, Головного управління ДПС у Чернівецькій області
Статистична інформація щодо надходження до ГУ ДПС у Чернівецькій області звернень громадян та результати їх розгляду;Статистична інформація щодо надходження до ГУ ДПС у... -
Дані, про надходження звернень на «Пряму телефону лінію» голови Саксаганської районної у місті ради
Звіт у вигляді таблиці про кількість звернень громадян на «Пряму телефону лінію» голови Саксаганської районної у місті ради -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію виконкому Малинської міської ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату надходження, тип звернення, тематичну категорію, виконавця та результати розгляду -
Електронні петиції, що надійшли до виконкому Саксаганської районної у місті ради
Інформація у вигляді таблиці про кількість надісланих електронних петицій на офіційний сайт виконкому Саксаганської районної у місті ради протягом звітного року, кількість осіб... -
Реєстрація петицій, які надійшли до Хмельницької обласної ради у 2016-2022 роках
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петицій, які... -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян Могилів-Подільської районної державної адміністрації
Звіт щодо роботи зі зверненнями громадян Могилів-Подільської районної державної адміністрації -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Містить матеріали про надходження запитів на публічну інформацію, стан роботи зі зверненнями громадян, виконання плану заходів з виконання Угоди про асоціацію між Україною та... -
6.3 Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, стан та результат розгляду петиції. -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Звіт КА-15 про стан розгляду запитів на публічну інформацію головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області. Звіт КА-22 моніторинг розгляду звернень... -
Звіти про звернення громадян, що надійшли до управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Звіти щодо організації роботи із зверненнями громадян та результатів виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" -
Дані щодо звернень громадян до КП "ЖЕО № 2" КМР"
Набір складається із одного ресурсу, який містить статистичні дані щодо звернень громадян. Інформація подана помісячно. -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Звіти про задоволення запитів, у тому числі на публічну інформацію -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Набір містить ресурс ListOfReports — перелік звітів Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту з посиланнями на ресурси, що оприлюднені в мережі Інтернет. -
2.36. Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані зі звернень громадян, що надійшли у відділ оперативного реагування "Цілодобова варта" Вінницької міської ради. Інформація оновлюється щокварталу -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Інформація щодо кількості звернень, надісланих на гарячу Урядову лінію, аварійні служби, телефонні центри та інші. Ресурси в набір додаються щопівроку, у назві вказувати дату... -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Інформація щодо надходження до Головного управління ДПС у Тернопільській області звернень громадян та результати їх розгляду (наростаючим підсумком з початку року).