-
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію управління по роботі зі зверненнями громадян Центрального управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
Набір містить звіти по роботі зі звереннями громадян, які звернулися до Центрального управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію департаменту по роботі з доходами місцевого бюджету Дніпровської міської ради
Набір містить звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію департаменту по роботі з доходами місцевого бюджету Дніпровської міської ради -
Дані про електронні петиції за І півріччя 2020 року в Коломийській міській раді
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, статус та результат розгляду петиції -
Дані про електронні петиції за 2019 рік в Коломийській міській раді
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, статус та результат розгляду петиції -
Дані про надходження звернень на телефон довіри за І півріччя 2020 рік
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду. -
Дані про надходження звернень на телефон довіри за 2019 рік в Коломийській міській раді
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду.