-
Дані про громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті Малинської міської ради
Набір містить дані про громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті Малинської міської ради -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)
Дані про квартирний облік при виконавчому комітеті Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області -
Звіти, у тому числі задоволення запитів на інформацію Святошинської районної в місті Києві державної адмінстрації
Звіт щодо результатів виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації»; статистичні дані про звернення громадян, що надійшли до Святошинської районної в місті Києві... -
Звіти про розгляд звернень
Інформація про кількість та результативність розгляду звернень громадян, що надійшли до Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації -
Дані про надходження звернень на гарачі лінії виконавчих органів Житомирської міської ради та її комунальних підприємств, установ, закладів
інформація роботи телефонних "гарячих ліній" -
Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)
квартирний облік , дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію відділу культури Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Звіт щодо результатів виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" -
6.3 Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, стан та результат розгляду петиції. -
Дані про звернення громадян, що надійшли до виконкому Інгулецької районної у місті ради
дані про звернення громадян -
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) виконкому Покровської районної в місті ради
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) -
Звіти, у тому числі задоволення запитів на інформацію управління (Центру) надання адміністративних послуг Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Звіти щодо результатів виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації"; статистичні дані про звернення громадян, що надійшли до Управління (Центру) надання... -
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)
Дані громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) тощо -
Дані щодо звернень громадян до КП "ЖЕО № 2" КМР"
Набір складається із одного ресурсу, який містить статистичні дані щодо звернень громадян. Інформація подана помісячно. -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію управління по роботі зі зверненнями громадян Центрального управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
Набір містить звіти по роботі зі звереннями громадян, які звернулися до Центрального управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію департаменту по роботі з доходами місцевого бюджету Дніпровської міської ради
Набір містить звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію департаменту по роботі з доходами місцевого бюджету Дніпровської міської ради -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Щорічний звіт про задоволення запитів на інформацію відповідно до Класифікатора звернень громадян , включаючи особисті, колективні та електронні звернення -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо