-
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби рік відділу по роботі зі зверненнями громадян Павлоградської міської ради -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому
Набір даних містить інформацію про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії
Дані про надходження звернень на гарячі лінії -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2021 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію мешканців Львівської міської територіальної громади у 2021 році, категорію та суть звернення, виконавця робіт,... -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2023 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію мешканців Львівської міської територіальної громади у 2023 році, реєстраційний номер, дату, час, джерело... -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2020 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2020 році, категорію та суть звернення, виконавця робіт, джерело надходження, статус виконання звернення -
Основні показники роботи Гарячої лінії міста
Показники ефективності роботи контакт-центру «Гаряча лінія міста», статистика звернень мешканців з розподілом за сферою в динаміці з 2010 року. Графічне відображення показників... -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо департаменту економічного розвитку Кам'янської міської ради
Набір містить дані про надходження звернень на телефон департаменту економічного розвитку Кам'янської міської ради -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить інформацію про дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Дані про надходження звернень на гарячі лінії за 2017-2018 роки -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2019 році
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2019 році, категорія та суть звернення -
Дані щодо звернень громадян до КП "ЖЕО № 2" КМР"
Набір складається із одного ресурсу, який містить статистичні дані щодо звернень громадян. Інформація подана помісячно. -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби за 2022 рік
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби за 2022 рік відділу по роботі зі зверненнями громадян Павлоградської міської ради -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби за 2021 рік
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби за 2021 рік відділу по роботі зі зверненнями громадян Павлоградської міської ради -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію Тернопільської обласної ради за 2020 рік
Дані про надходження звернень на гарячу лінію Тернопільської обласної ради за і квартал 2020 року -
Гаряча лінія, електронні звернення та інше
Гаряча лінія, електронні звернення та інше -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію Тернопільської обласної ради за 2019 рік
Дані про надходження звернень на гарячу лінію Тернопільської обласної ради за 2019 рік -
Звернення на гарячу лінію міста 2017
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста -
Дані про надходження звернень
дані про кількість звернень з відповідних джерел -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2018 році
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2018 році, категорія та суть звернення, географічні координати