-
Дані про надходження звернень на гарячі лінії
Дані про надходження звернень на гарячі лінії -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо.
Дані про надходження звернень на гарячі лінії -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо виконкому Криворізької міської ради
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри -
Дані про надходження звернень з «гарячої» телефонної лінії виконавчого комітету Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Дані про надходження звернень з «гарячої» телефонної лінії виконавчого комітету Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить інформацію про дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Довідник телефонів гарячих ліній для осіб, які постраждали від торгівлі людьми
Довідник телефонів гарячих ліній для осіб, які постраждали від торгівлі людьми містить: найменування регіону, населеного пункту, організації, номеру телефону -
Дані про надходження звернень, у тому числі на гарячу лінію
Набір містить дані про надходження звернень, у тому числі на гарячу лінію -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби рік відділу по роботі зі зверненнями громадян Павлоградської міської ради -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому
Набір даних містить інформацію про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Дані про надходження звернень на гарячі лінії за 2017-2018 роки -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, статус, виконавця та результати розгляду -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2021 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію мешканців Львівської міської територіальної громади у 2021 році, категорію та суть звернення, виконавця робіт,... -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2019 році
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2019 році, категорія та суть звернення -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2020 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2020 році, категорію та суть звернення, виконавця робіт, джерело надходження, статус виконання звернення -
Основні показники роботи Гарячої лінії міста
Показники ефективності роботи контакт-центру «Гаряча лінія міста», статистика звернень мешканців з розподілом за сферою в динаміці з 2010 року. Графічне відображення показників... -
Інформація по гарячій лінії та запитах
Інформація по гарячій лінії та запитах на отримання інформації -
Дані про надходження звернень на телефонні «гарячі лінії», в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Даний файл містить дані про надходження звернень на телефонні «гарячі лінії», в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Дані щодо звернень громадян до КП "ЖЕО № 2" КМР"
Набір складається із одного ресурсу, який містить статистичні дані щодо звернень громадян. Інформація подана помісячно. -
Довідник телефонів "гарячих ліній" для осіб, які постраждали від торгівлі людьми
Набір містить довідник телефонів "гарячих ліній" для осіб, які постраждали від торгівлі людьми -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо департаменту економічного розвитку Кам'янської міської ради
Набір містить дані про надходження звернень на телефон департаменту економічного розвитку Кам'янської міської ради