-
Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду Львівської міської ради
Набір містить декілька ресурсів. У Petitions є дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, стан та результат розгляду... -
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) м. Львова
Набір включає шість ресурсів, для державної та кооперативної черги відповідно: - Книга обліку осіб, які перебувають на черзі на одержання жилих приміщень (ресурс Line); - Список... -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2021 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію мешканців Львівської міської територіальної громади у 2021 році, категорію та суть звернення, виконавця робіт,... -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2023 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію мешканців Львівської міської територіальної громади у 2023 році, реєстраційний номер, дату, час, джерело... -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2020 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2020 році, категорію та суть звернення, виконавця робіт, джерело надходження, статус виконання звернення -
Основні показники роботи Гарячої лінії міста
Показники ефективності роботи контакт-центру «Гаряча лінія міста», статистика звернень мешканців з розподілом за сферою в динаміці з 2010 року. Графічне відображення показників... -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2019 році
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2019 році, категорія та суть звернення -
Звернення на гарячу лінію міста 2017
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2018 році
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2018 році, категорія та суть звернення, географічні координати