-
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Дані про надходження звернень на теоефонні лінії в аварійно-диспетчерську службу Первомайського КП "Тепломережі" -
Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції. -
Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції. -
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов у Літинській громаді -
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади
Набір містить чергу дітей у заклади дошкільної освіти міста Жмеринки. Зокрема, номер, дату заявки, статус її розгляду, відомості про дитину та заклад дошкільної освіти -
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)
Набір включає три ресурси: Книга обліку осіб, які перебувають на черзі на одержання жилих приміщень (ресурс Line); Список осіб, які користуються правом першочергового одержання... -
5. Інформація про надходження звернень (клопотань) до Суду та розгляд справ
Інформація про набори даних КСУ, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних -
Звіт про результати розгляду звернень громадян
Інформація про результати роботи зі зверненнями громадян, які надійшли на адресу Бюро економічної безпеки України за 2023 рік -
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) м. Львова
Набір включає шість ресурсів, для державної та кооперативної черги відповідно: - Книга обліку осіб, які перебувають на черзі на одержання жилих приміщень (ресурс Line); - Список... -
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади
Набір містить чергу дітей у заклади дошкільної освіти міста Кропивницького. Зокрема, номер, дату заявки, статус її розгляду, відомості про дитину та заклад дошкільної освіти -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2021 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію мешканців Львівської міської територіальної громади у 2021 році, категорію та суть звернення, виконавця робіт,... -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2019 році
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2019 році, категорія та суть звернення -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2020 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2020 році, категорію та суть звернення, виконавця робіт, джерело надходження, статус виконання звернення -
Дані про електронні петиції, що надійшли до Львівської міської ради, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, стан та результат розгляду петиції. А також дані про осіб, що... -
Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами
Набір містить дані обліку звернень громадян щодо отримання земельних ділянок із земель комунальної власності Мукачівської міської територіальної громади. Зокрема, інформацію про... -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)
Набір включає три ресурси: Книга обліку осіб, які перебувають на черзі на одержання жилих приміщень (ресурс line); Список осіб, які користуються правом першочергового одержання... -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
набір містить інформацію щодо звернень мешканців старостинського округу до старости та начальника ВПІР КСО КМР -
32. Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить інформацію про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри Білоцерківської міської ради. -
33. Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить інформацію про електронні петиції, які надходять до Білоцерківської міської ради.