-
Дані, про надходження звернень на «Пряму телефону лінію» голови Саксаганської районної у місті ради
Звіт у вигляді таблиці про кількість звернень громадян на «Пряму телефону лінію» голови Саксаганської районної у місті ради -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію виконкому Малинської міської ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату надходження, тип звернення, тематичну категорію, виконавця та результати розгляду -
Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Миколаївській області
Cтан розгляду запитів на публічну інформацію в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Миколаївській області -
3.1 Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Рівненській області
Звіт про стан розгляду запитів на публічну інформацію головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області. -
Стан вакцинації мешканців області
Аналіз стану виконання профілактичних щеплень в Чернівецькій області за II квартал 2024 року -
Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію в Головному управлінні пенсійного фонду України в м. Києві
Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію в Головному управлінні Пенсійного фонду України в м. Києві -
Звіти щодо задоволення запитів на інформацію Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Київської районної в м. Полтаві ради
Набір містить звіти щодо задоволення запитів на інформацію Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Київської районної в м.Полтаві ради -
Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію в головному управлінні Пенсійного фонду України в Кіровоградській області
Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію в ГУ Пенсійного фонду України в Кіровоградській області -
Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію в Головне управління ПФУ в Чернівецькій області
Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію в Головне управління ПФУ в Чернівецькій області -
Звіт про виконання Антикорупційної програми Бюро економічної безпеки України
Інформація Бюро економічної безпеки України про виконання Антикорупційної програми, завдань і заходів з реалізації засад антикорупційної політики та заходів з управління... -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Статистична інформація щодо надходження до Управління (Центру) надання адміністративних послуг Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації запитів на отримання... -
Фінансова звітність Національного банку України
Проміжна фінансова звітність - це звіт, який не включає всієї інформації необхідної для повного комплекту фінансової звітності згідно з МСФЗ, а лише окремі примітки для... -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду. -
Фінансова звітність КП "Теплоенерго"
фінансова звітність, баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати, звіт щодо цільового використання бюджетних коштів -
Звіти про стан виконання звернень громадян за 2021-2024 роки
звіти про стан виконання звернень громадян Міністерства цифрової трансформації України за 2021-2023 роки -
6.3 Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, стан та результат розгляду петиції. -
Звіт про виконання бюджету Решетилівської міської територіальної громади
Набір містить довідки про стан виконання бюджету Решетилівської міської територіальної громади та звіти про виконання бюджету Решетилівської міської територіальної громади... -
Фінансова звітність 2023
Фінансова звітність за 2023 рік: звіт про фінансовий стан, звіт про виконання фінансового плану підприємства, звіт про фінансові результати. -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію, у аварійно-диспетчерські служби
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, статус, виконавця та результати розгляду звернень до виконавчого...