-
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області
Категорії, питання, результати моніторингу розгляду звернень громадян головного управління ПФУ -
Звіти про стан виконання звернень громадян за 2021-2024 роки
звіти про стан виконання звернень громадян Міністерства цифрової трансформації України за 2021-2023 роки -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
набір містить такі ресурси: звіт про задоволення запитів на публічну інформацію, звіт про роботу із зверненнями громадян, звіт НАДС -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії
Дані про надходження звернень на гарячі лінії -
Інформація щодо зверненнь громадян та електронним петиціям департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради
інформаціЯ щодо зверненнь громадян та електронні петиції департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії Красилівської міської ради
Дані про надходження звернень на гарячі лінії Красилівської міської ради -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Відображаються дані про звернення через засоби телефонного зв’язку до Кам’янської міської ради -
Звіти про роботу зі зверненнями громадян
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію комунального некомерційного медичного підприємства "Центр первинної медико - санітарної допомоги №2" м. Кременчука
Набір даних містить в собі аналіз звернень громадян, дані щодо звернень та звіт про рух звернень -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить реєстр звітів щодо роботи зі зверненнями громадян,що надійшли до департаменту соціальної політики Кам'янської міської ради -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить інформацію про дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
39. Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно- диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно- диспетчерські служби, телефонні центри тощо КП “Тернопільміськтеплокомуненерго” -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду. -
Дані про електронні петиції Охтирської міської ради, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати їх розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції. -
Звіти Департаменту агропромислового розвитку Полтавської облдержадміністрації
Звіт про роботу з інформаційними запитами Звіт про роботу із зверненнями громадян Звіт про використання бюджетних коштів, зокрема за бюджетними програмами Звіт про виконання... -
Звіти про звернення громадян, що надійшли до Виконавчого комітету Полтавської міської ради
Звіти про звернення громадян, що надійшли до Виконавчого комітету Полтавської міської ради -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Звіт КА-15 про стан розгляду запитів на публічну інформацію головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області. Звіт КА-22 моніторинг розгляду звернень... -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому
Набір даних містить інформацію про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому -
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до головного управління
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до головного управління станом на -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Звіти про задоволення запитів, у тому числі на публічну інформацію