-
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
набір містить такі ресурси: звіт про задоволення запитів на публічну інформацію, звіт про роботу із зверненнями громадян, звіт НАДС -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Набір містить перелік звітів, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію, що надійшли до Прилуцької міської ради -
3.1 Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Рівненській області
Звіт про стан розгляду запитів на публічну інформацію головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області. -
Звіти Департаменту агропромислового розвитку Полтавської облдержадміністрації
Звіт про роботу з інформаційними запитами Звіт про роботу із зверненнями громадян Звіт про використання бюджетних коштів, зокрема за бюджетними програмами Звіт про виконання... -
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області
Категорії, питання, результати моніторингу розгляду звернень громадян головного управління ПФУ -
Звіти про роботу зі зверненнями громадян
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів -
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади м.Покров
Набір містить чергу дітей у заклади дошкільної освіти міста Покров. Зокрема, номер, дату заявки, статус її розгляду, відомості про дитину та заклад дошкільної освіти. -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду. -
39. Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно- диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно- диспетчерські служби, телефонні центри тощо КП “Тернопільміськтеплокомуненерго” -
Звіти про стан виконання звернень громадян за 2021-2024 роки
звіти про стан виконання звернень громадян Міністерства цифрової трансформації України за 2021-2023 роки -
Звіти про звернення громадян, що надійшли до Виконавчого комітету Полтавської міської ради
Звіти про звернення громадян, що надійшли до Виконавчого комітету Полтавської міської ради -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Звіти про задоволення запитів, у тому числі на публічну інформацію -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому
Набір даних містить інформацію про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому -
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади
Набір містить чергу дітей у заклади дошкільної освіти міста Охтирка. Зокрема, номер, дату заявки, статус її розгляду, відомості про дитину та заклад дошкільної освіти. -
Дані про електронні петиції Охтирської міської ради, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати їх розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції. -
Звіт щодо задоволення запитів на інформацію.
Набір містить дані щодо задоволення запитів на інформацію КП УЗН Святошинського району м. Києва. Відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації " у формі... -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію комунального некомерційного медичного підприємства "Центр первинної медико - санітарної допомоги №2" м. Кременчука
Набір даних містить в собі аналіз звернень громадян, дані щодо звернень та звіт про рух звернень -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить інформацію про дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Звіти про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету
Набір даних містить інформацію про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету -
Дані щодо звернень громадян до КП "ЖЕО № 2" КМР"
Набір складається із одного ресурсу, який містить статистичні дані щодо звернень громадян. Інформація подана помісячно.