-
39. Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно- диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно- диспетчерські служби, телефонні центри тощо КП “Тернопільміськтеплокомуненерго” -
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) м. Львова
Набір включає шість ресурсів, для державної та кооперативної черги відповідно: - Книга обліку осіб, які перебувають на черзі на одержання жилих приміщень (ресурс Line); - Список... -
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади
Набір містить чергу дітей у заклади дошкільної освіти міста Кропивницького. Зокрема, номер, дату заявки, статус її розгляду, відомості про дитину та заклад дошкільної освіти -
Дані про електронні петиції, що надійшли до Львівської міської ради, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, стан та результат розгляду петиції. А також дані про осіб, що... -
Основні показники роботи Гарячої лінії міста
Показники ефективності роботи контакт-центру «Гаряча лінія міста», статистика звернень мешканців з розподілом за сферою в динаміці з 2010 року. Графічне відображення показників...