-
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду Жмеринської міської ради
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Інформація щодо надходження до Головного управління ДПС у Тернопільській області звернень громадян та результати їх розгляду (наростаючим підсумком з початку року). -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду Трускавецької міської ради
Набір містить дані про електронні петиції, результати їх розгляду Трускавецької міської ради станом на 31.10.2024 рік -
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо - Славської селищної ради
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", виконавцем яких є Славська селищна рада або підпорядковані їй підприємства, установи, заклади тощо. -
Дані про електронні петиції Оброшинської сільської ради
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції. -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду Рава-Руської міської ради
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, стан та результат розгляду електронних петицій -
Звернення на телефонні "гарячі лінії" КП "Стрийводоканал" з питань водопровідних мереж
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії" КП "Стрийводоканал" з питань усунення аварійних ситуацій Водопровідних мереж помісячно -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду Бориславської міської ради Львівської області
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду Моршинської міської ради
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду Новояворівської міської ради
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо Новояворівської міської ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду Великомостівської міської ради
Набір містить дані про назву, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, стан та результат розгляду петиції -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо КП "Водоканал Плюс"
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду Буської міської ради.
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції у... -
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Звіти щодо розгляду запитів на інформацію та звернень громадян
У наборі містяться звіти про розгляд Вищим антикорупційним судом запитів на інформацію та звернень громадян. -
2.36. Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо (відділ оперативного реагування "Цілодобова варта" Вінницької міської ради)
Набір містить дані зі звернень громадян, що надійшли у відділ оперативного реагування "Цілодобова варта" Вінницької міської ради. Інформація оновлюється щомісяця -
2.37. Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду. Вінницька міська рада
Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, дату початку збору й кількість підписів та результати розгляду.