-
2.36. Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані зі звернень громадян, що надійшли у відділ оперативного реагування "Цілодобова варта" Вінницької міської ради. Інформація оновлюється щокварталу -
2.36 Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
2.36 Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
2.37. Дані про електронні петиції Вінницької міської територіальної громади, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Дані про електронні петиції Вінницької міської територіальної громади, у тому числі, осіб, що їх підписали, дату початку збору й кількість підписів та результати розгляду -
2.56. Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами
Набір містить дані обліку звернень громадян щодо отримання земельних ділянок із земель комунальної власності Вінницької міської ради за 1 квартал 2023 року -
Інформація зі звернень громадян, що надійшли з жовтня 2013 року по липень 2017 року
Інформація зі звернень громадян, що надійшли у відділ оперативного реагування "Цілодобова варта" Вінницької міської ради з жовтня 2013 року по липень 2017 року. Даний набір...