-
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить інформацію про дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
32. Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить інформацію про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри Білоцерківської міської ради. -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби рік відділу по роботі зі зверненнями громадян Павлоградської міської ради -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому
Набір даних містить інформацію про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Дані про надходження звернень на гарячі лінії за 2017-2018 роки -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, статус, виконавця та результати розгляду -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2021 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію мешканців Львівської міської територіальної громади у 2021 році, категорію та суть звернення, виконавця робіт,... -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2019 році
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2019 році, категорія та суть звернення -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2020 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2020 році, категорію та суть звернення, виконавця робіт, джерело надходження, статус виконання звернення -
Дані щодо звернень громадян до КП "ЖЕО № 2" КМР"
Набір складається із одного ресурсу, який містить статистичні дані щодо звернень громадян. Інформація подана помісячно. -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби за 2022 рік
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби за 2022 рік відділу по роботі зі зверненнями громадян Павлоградської міської ради -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби за 2021 рік
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби за 2021 рік відділу по роботі зі зверненнями громадян Павлоградської міської ради -
Дані про надходження звернень громадян на гарячу лінію Ширяївської селищної ради
Набір містить дані про звернення, що надійшли до Ширяївської селищної ради від РДА та ОДА.Інформація доступна у розрізі кожної заявки та включає: № п/п, назву розпорядника... -
Звернення на гарячу лінію міста 2017
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста -
Дані про надходження звернень
дані про кількість звернень з відповідних джерел -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2018 році
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2018 році, категорія та суть звернення, географічні координати