-
39. Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно- диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно- диспетчерські служби, телефонні центри тощо КП “Тернопільміськтеплокомуненерго” -
39(40). Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно- диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо Управління надзвичайних ситуацій Тернопільської... -
2.36. Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані зі звернень громадян, що надійшли у відділ оперативного реагування "Цілодобова варта" Вінницької міської ради. Інформація оновлюється щокварталу -
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) м. Львова
Набір включає шість ресурсів, для державної та кооперативної черги відповідно: - Книга обліку осіб, які перебувають на черзі на одержання жилих приміщень (ресурс Line); - Список... -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади
Набір містить чергу дітей у заклади дошкільної освіти міста Кропивницького. Зокрема, номер, дату заявки, статус її розгляду, відомості про дитину та заклад дошкільної освіти -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2021 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію мешканців Львівської міської територіальної громади у 2021 році, категорію та суть звернення, виконавця робіт,... -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2019 році
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2019 році, категорія та суть звернення -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2020 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2020 році, категорію та суть звернення, виконавця робіт, джерело надходження, статус виконання звернення -
Дані про електронні петиції, що надійшли до Львівської міської ради, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, стан та результат розгляду петиції. А також дані про осіб, що... -
Основні показники роботи Гарячої лінії міста
Показники ефективності роботи контакт-центру «Гаряча лінія міста», статистика звернень мешканців з розподілом за сферою в динаміці з 2010 року. Графічне відображення показників... -
2.36 Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
2.36 Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
2.37. Дані про електронні петиції Вінницької міської територіальної громади, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Дані про електронні петиції Вінницької міської територіальної громади, у тому числі, осіб, що їх підписали, дату початку збору й кількість підписів та результати розгляду -
2.56. Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами
Набір містить дані обліку звернень громадян щодо отримання земельних ділянок із земель комунальної власності Вінницької міської ради за 1 квартал 2023 року -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію управління по роботі зі зверненнями громадян Центрального управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
Набір містить звіти по роботі зі звереннями громадян, які звернулися до Центрального управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію Комунального підприємства "Жилсервіс-14" Дніпровської міської ради
Набір містить ресурс listOfReports — перелік звітів Комунального підприємства "Жилсервіс-14" Дніпровської міської ради, включно з посиланнями на ресурси, що оприлюднені в мережі... -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію департаменту по роботі з доходами місцевого бюджету Дніпровської міської ради
Набір містить звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію департаменту по роботі з доходами місцевого бюджету Дніпровської міської ради -
Інформація зі звернень громадян, що надійшли з жовтня 2013 року по липень 2017 року
Інформація зі звернень громадян, що надійшли у відділ оперативного реагування "Цілодобова варта" Вінницької міської ради з жовтня 2013 року по липень 2017 року. Даний набір... -
Дані про електронні петиції за І півріччя 2020 року в Коломийській міській раді
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, статус та результат розгляду петиції