-
2.36. Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані зі звернень громадян, що надійшли у відділ оперативного реагування "Цілодобова варта" Вінницької міської ради. Інформація оновлюється щокварталу -
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) м. Львова
Набір включає шість ресурсів, для державної та кооперативної черги відповідно: - Книга обліку осіб, які перебувають на черзі на одержання жилих приміщень (ресурс Line); - Список... -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2021 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію мешканців Львівської міської територіальної громади у 2021 році, категорію та суть звернення, виконавця робіт,... -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2019 році
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2019 році, категорія та суть звернення -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2020 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2020 році, категорію та суть звернення, виконавця робіт, джерело надходження, статус виконання звернення -
Дані про електронні петиції, що надійшли до Львівської міської ради, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, стан та результат розгляду петиції. А також дані про осіб, що... -
Основні показники роботи Гарячої лінії міста
Показники ефективності роботи контакт-центру «Гаряча лінія міста», статистика звернень мешканців з розподілом за сферою в динаміці з 2010 року. Графічне відображення показників... -
2.36 Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
2.36 Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
2.37. Дані про електронні петиції Вінницької міської територіальної громади, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Дані про електронні петиції Вінницької міської територіальної громади, у тому числі, осіб, що їх підписали, дату початку збору й кількість підписів та результати розгляду -
2.56. Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами
Набір містить дані обліку звернень громадян щодо отримання земельних ділянок із земель комунальної власності Вінницької міської ради за 1 квартал 2023 року -
Інформація зі звернень громадян, що надійшли з жовтня 2013 року по липень 2017 року
Інформація зі звернень громадян, що надійшли у відділ оперативного реагування "Цілодобова варта" Вінницької міської ради з жовтня 2013 року по липень 2017 року. Даний набір... -
Дані про електронні петиції за І півріччя 2020 року в Коломийській міській раді
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, статус та результат розгляду петиції -
Дані про електронні петиції за 2019 рік в Коломийській міській раді
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, статус та результат розгляду петиції -
Дані про надходження звернень на телефон довіри за І півріччя 2020 рік
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду. -
Дані про надходження звернень на телефон довіри за 2019 рік в Коломийській міській раді
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду. -
Звернення на гарячу лінію міста 2017
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2018 році
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2018 році, категорія та суть звернення, географічні координати